Ofrivillig timeout

fick jag visst i drygt en vecka från cybervärlden. Tänk vad ett liten siffra kan ställa till med! Och inte om det vore nog så försvann alla mina kontakter från mobilen, så man kan säga att jag mer eller mindre har varit avskuren från världen... Men tur är väl att några få vänner undrar vad som hänt och hör av sig själva!

Att vi försvann från cybervärlden var väl ingen större katastroff...har klarat mig utmärkt, men har saknat lilla bloggen, gillar att dokumentera vad vi har för oss, så roligt att kunna gå tillbaka och kolla vad som hände nu och då.
Men nu gör jag bara en bildresumé på föregående vecka som har innehållit en massa härliga stunder!

Jag börjar med måndagen, den är ju mer eller mindre vikt åt Brita och hennes tjejer, sen har vi tagit en glass på Färjargården, lekt här hemma, badat i Sörsjöns skogen, plockat svamp i Östra Ny, träffat Lena och Millie och haft ett härligt träningspass och varit och kollat in Thinas nya boende och lille Krut, underbart söt var han lillkillen!


Uppe i Glotterskogen


Theo på span


Är hösten på väg?


En liten simtur


Finns det hjärterum så finns det stjärterum


Siri


Martin


En glad valp!






En liten rumpa






Tre på vandring.... en fattas, men han var med hem! Ett underbart ställe, hit kommer vi igen!


Spanar på fågellivet






Titta vad vi träffade på! En liten Spike


Underbart söt!


Tar en power nap, när en del äter glass!


En härlig vardagskväll.....


Lite bus är aldrig fel












Lite svett och lite trött blir man allt av att brottas


På utflyckt i skogen




Kollar läget


Här fanns det visst lite land igen..


Spanar vad som finns under


och kollar vad "brorsan" har för sig


det ser kul ut!




Fler som spanar i skogen


Mattes älskade storprins


och en älskad lillprins








En helt underbar liten varelse är vad han är vår lille Theo!


träningsdags med goda vänner, då blir man lycklig


Fler som är lite över lyckliga


Millie


Tar igen sig efter ett lyckat pass


En som tar livet med ro




dags för lite arbete


På lilla ön


och så upp på land


Idag fick även Theo, prova på att bära lite, en riktigt duktig grabb!


På väg...


Till Thina


Efter en lång och krokig bilresa är det skönt att röra på sig.


Leva är en tjej med fart,


tar igen sig i skuggan


men hon kan även ta det lite lugnt


Den söta nykommlingen i flockan, Krut


En riktig goding


Vi fick också en liten skymt av havet!

Nu rullar vi vidare, tre veckors semester står på schemat, underbart skönt!
#1 - - Johanna, Max & Java:

Vad skönt med ytterligare 3 veckor semester :). Underbara bilder som vanligt och jag blev lite extra kär i den när Theo har huvudet i vattnet :). Sött!

#2 - - Annette:

Underbara bilder som vanligt!! Bra med en uppdatering så jag har koll på vad ni styr med... själv jobbar jag ihjäl mig hmmm!!

Kram kram

#3 - - lena, millie,ebba:

redan tillbaka i cybervärlden !?!? Härligt !!!

(fast jag vet ju redan vad ni har för er ;D )

Bilderna är helt underbara !!!!! Fanns en hel hög med favoriter där !!

Kram

#4 - - Angelica:

Äntligen är du tillbaka har saknat dina bilder :)

Undrade lite vart ni tog vägen ;)

Kram

#5 - - Malin, Nova & Lukas:

Underbara bilder som vanligt! Tur du åter finns i cyper så man ser vad ni hittar på.

Gillar bilden på Theo som apporterar. Måste ju ha koll på kameran!

Kram från oss

#6 - - Yvonne:

Hej

Så fina bilder.Det blev ju fina bilder på min lille Spike oxå trots att det var svårt att sitta still.

Kram