Vem har sagt att det ska vara lätt?




Dagarna går och hösten gör sig mer och mer synlig, det ända jag riktigt har saknat är de härliga höstdagarna med sol, men igår bjöds det på rejält med sol! Så Jag, Rasmus och Martin drog mot Gårdeby för att träffa Lena och hennes tjejer. Både avkoppling och lite träning var det tänkt. Jag har två saker som jag vill förbättra i höst och det ena är stadgan och bilden av ett linjetag, stadgan vid vatten och markeringar är riktigt bra, nu har jag slängt säkerhetsbältet, eller den ligger tryggt i min ficka, kan nog säga att jag saknar luringen. Efter lite snack i söndags, så bestämde jag mig för att köra lite dubelmarkeringar ibland, har varit lite rädd där  att det ska försämra, men igår gick det skapligt och precis som det sas i söndags så kan inte Martin veta om det kommer en eller två.....det märktes tydligt efter en dubbel, när han fick en enkel.
Med bilden för linjetaget, eller kanske ska jag säga uttecknet/kommandot, har jag en idé som jag testade igår, märkligt tyckte Martin, men inte helt omöjligt. Jag går in lite närmare på den, nästa gång jag kör igen. Så landarbetet var helt okej, kanske jag skulle ha önskat lite mer fart, hoppas att det inte är kraven som drar ner..... !
På vattnet skulle han få en dubbel, här blev jag lite ofokuserad innan nummer två gick, så det gick åt pipsvängen, men vi har ju tid på oss, så om igen och då blev det bra, avlämningarna var väl inga höjdare, vet inte om jag ska ta båda och samtidigt eller fokusera på en sak åt taget... Får fundera lite till. En härlig eftermiddag fick vi alla fall med massor av D-vitamin.


Härligt att vara tillbaka på gamla marker


Ståtliga fulingar fanns det gott om.


Dagens sällskap


Ska jag lämna eller ska jag behålla den för mig själv...det är frågan?

Och idag då? Vem ville vara inne då, inte vi! Det blev en tur på tu man hand till skogen, är så fotosugen, men hittar inte riktigt det jag vill, men en gylleneprins fick ställa upp och så blev det några vattenmarkeringar igen, med fokus på att kunna belöna stadgan, gick riktigt bra! 






Härligt att få vara ute i skog och mark


Vatten är så sköööönt! 

Att det ska vara så svårt att få den rätta balansen i träningen, men roligt är det ialla fall att prova, omvärdera och ibland vara så satans nöjd! Nu tar vi snart helg, ska bli underbart!

#1 - - lena, millie,ebba:

Tack för trevligt besök !!!! Vilken höstdag vi fick !!!!!!

.......och det är ju det som är tjusningen med att träna....att det är så roligt att prova,omvärdera och ibland vara så satans nöjd !!!!

Stor Kram

#2 - - Annette:

Underbart att se och läsa om era dagar... nu äntligen helg igen!

Kram kram

#3 - - Ancki, Frida, Agnes:

Roligt att läsa om hur du tänker i träningen. Jag tänker på ditt nya utkommando vid linjetaget t ex. Det gör väl inget att han saknar farten i början innan han riktigt fattat grejen. Du ska se att när det sitter där då kommer farten. Det är väl bevis på att han är smart och kollar läget först!!!!

Hoppas att ni får en mysig helg !!! KRAM