Lite av varje

Skönt att vara frisk igen. vad ett par dagar hemma i viloläge kan göra underverk, känner mig piggare än på länge. Och jag kan tänka mig att Martin tycker att vi ska återgå till det normala igen för inte har det blivit mycket skogsröj fast matten är frisk. Men i torsdags testade vi ialla fall om jag var redo för jobb, kan tycka att det blev perfekt med en härlig solprommenad, för nu lyser ju verkligen solen med sin frånvaro!


Härligt att få sträcka ut


Smyger på Rådjuren

Fredagen blev inte så värst hund rolig, hade en del måste göra, som att handla, byta däck på bilen och lite annat småfix.

Och till Martin stora besvikelse så blev lördagen också lugn för hans del. Jag och sönerna gick på fotboll med mina föräldrar, såg IFK -Sundsvall i en match som slutade 1-1, men andra halvlek var riktigt bra, avlutade med en Pizza, en härlig lördag!


Full fart och ett taggat IFK i handra halvlek


Glada grabbar efter 1-1 målet!

Och så har vi dagens äventyr! Idag stack vi till Mjölby, det var dags att visa upp den snygga sidan igen. Martin var rejält taggad, och efter vi fått lite älglever av Agnetha, så blev han mer eller mindre galen.... Inget går upp mot gott godis då kan vi även springa i ridhus. Idag hade jag lite svårt att få honom att stå, var tvungen att plocka bort levern och då blev det nog inte lika roligt att stå snyggt! Men det spelar nog ingen roll för resultat skull, idag blev det en fin, fin tvåa! Och det pg a att Martin var lågställd och att han knep in armbågarna, jag tror att det var knep in armbågarna, för jag hittar inte kritiklappen, hade velat läst den i lugn och ro här hemma. Japp man lär sig något nytt om sin hund varje gång man är på utställning! Men så på G som han var idag, har jag nog aldrig sett honom för, så det var ju ett stort plus!
Så nu rullar vi in i en ny vecka med lite skogs röj istället! Och gör av med lite energi!
#1 - - Agnetha:

Han är ju snyggast vad än dommaren säger. Idag taggade de till sig hundarna från Migobelis.

Kram/Agnetha

#2 - - Emma:

Härliga bilder du tar! Du borde be Rasmus skaffa blogg :)