Härliga sol



Idag var den äntligen här, men som vanligt på måndagar tillbringar jag min tid på jobbet. Men jag slutar tidigt, så jag snabbade mig allt jag kunde för att komma hem. Tog med Murtan till vår lillskog, tänkte bara ta en prommis först, men sen kom jag på att vi allt kunde träna lite i våran "hinderbana" som jag upptäckte för ett par veckor sedan, hade ju tänkt mig lite rolig träning med tygpåsar där nere, men det satte något vitt från himlen stopp för.




Men idag blev det lite hopp ialla fall, stilarna är många och det gäller att hålla tungan rätt i munnen.








Underbart skönt hann vi att ha, men solen försvinner rätt så snart inne i skogen fast den är liten. Måndagar är också vår prommisdag med vännen Lotta, så det blev en sväng i Pryssgården/Eneby fram på kvällen, men hua så kallt det var, lite snabbare än vanligt gick det nog ikväll.


Och så avslutar vi med att säga GRATTIS till lill-husse som fyller 18 år i morgon, tänk vad åren går, nu finns det inga småttingar kvar här i huset!
#1 - - Agnetha:

Borde finnas en tävling i öronhållning.Martin skulle gå långt.

Kram/Agnetha